donderdag 2 april 2009

Menselijk standbeeld !


De menselijke standbeelden die we zo goed kennen van de "Ramblas" in Barcelona hebben ook hun weg gevonden naar Buenos Aires. Iedereen probeert op een originele manier
de aandacht van het publiek te trekken en een mooie act neer te zetten als je een munt in de beker gooit.
deze "Pietje de dood" stond bij valavond voorovergeleund tegen een muur van het kerkhof in Recoleta. Je liep er bijna onopgemerkt aan voorbij, maar op het laatste moment zagen we hem.
Hij bezorgde ons eerst wel kippevel, maar met een muntstuk wisten we toch een minzame glimlach op zijn gezicht te ontfutselen.

1 opmerking:

Unknown zei

Dag tante Marleen en Luc!

Ik vond jullie emailadres niet direct dus plaats ik het hier maar.

Mijn verjaardagscadeau is aangekomen, bedankt! :-)

Ik hoop dat verder alles goed gaat daar? Ik probeer elke week jullie blog te lezen om wat op de hoogte te blijven.

Thijs